כמנהל שיווק אשר נמצא בפגישות רבות ובאינטראקציה עם נציגי חברה רבים,
אני מרגיש צורך לקבל מידע בסיסי ראשוני על כל חברה עמה אני נפגש.
הפגישות שלי עם אותן חברות נוצרות עקב פוטנציאל לשיתופי פעולה שונים בתחום השיווק,
אך כשאני מגיע לפגישה עם חברה שאיני מכיר אותה מעבר לשמה ורקע כללי מידי עליה,
זה יכול להסב נזק לפגישה ולמשא ומתן שאני מנהל עם נציגי החברה.
מסיבה זאת, אני מעדיף לקבל על החברה עמה אני נפגש דוח פרטי חברה.
דוח פרטי חברה מספק לי פרטים רבים אודות החברה, מיקומה, שנת הקמתה, רשימת דירקטורים,
רשימת בעלי מניות, חלוקת מניות, חובות אגרה, דוחות שנתיים, שינויים בחברה, שינויי סטטוס,
שמות קודמים, הון רשום, מידע משפטי, מידע מהתקשורת הדיגיטלית (במידה וקיים).
מידע זה נותן לי פרספקטיבה על החברה שאני נפגש איתה, כשאני מגיע לפגישה אני מגיע עם מלוא הביטחון מכיוון שאני יודע עם מי אני נפגש, מי עומד מאחוריה, מה עומד מאחוריה, מה ההיסטוריה שלה, מהו ההון שלה ועוד.
לכן, כיום אני מנוי בחברת מודיעין עסקי אשר מספקת לי דוחות פרטי חברה באופן קבוע,
במהלך השבוע אני מקיים לפחות 2 פגישות עם חברות אשר חדשות לי ושאיני נפגשתי איתן בעבר והדוח הזה הוא גלולת הרגעה מבחינתי.
את הדוח כאמור ניתן להזמין מחברת מודיעין עסקי, חשוב שזאת תהיה חברה אשר מתמצא רבות בעולם האינטרנט, כיוון שהמידע מתעדכן לעיתים אונליין, הדוח קל ונגיש להזמנה, הכינו אתכם את ח.פ החברה, שלחו אותו דרך ההזמנה והדוח יגיע אליכם תוך זמן קצר.
הדוח יכול גם לתת מענה כראיה משפטית בבית משפט, כך שאם אתם מתכוונים לתבוע חברה מסוימת, הזמנה של דוח פרטי חברה יכול לתת לכם מידע הכרחי על החברה ולעיתים אפילו מידע משפטי אשר נותן לכם למעשה רקע משפטי על החברה, רקע זה יכול לתת לכם מושג על ההיסטוריה משפטית של החברה.
מומלץ להזמין את הדוח יום מראש לפני פגישה עם חברה, על מנת לקבל את המידע המעודכן ביותר עד לקיום הפגישה, ועל מנת להיערך בהתאם לפגישה ולקרוא את הדוח לעומקו, לרשום בצד נקודות שיכולות להועיל לכם, שאלות שחשוב לכם לשאול והבהרות שהייתם רוצים לקבל מנציגי החברה.
לא מומלץ לקחת את הדוח עצמו לפגישה העסקית מכיוון שתרצו להראות שאתם מכירים את אותה חברה ושלמדתם אותה מספיק טוב.
אני מרגיש צורך לקבל מידע בסיסי ראשוני על כל חברה עמה אני נפגש.
הפגישות שלי עם אותן חברות נוצרות עקב פוטנציאל לשיתופי פעולה שונים בתחום השיווק,
אך כשאני מגיע לפגישה עם חברה שאיני מכיר אותה מעבר לשמה ורקע כללי מידי עליה,
זה יכול להסב נזק לפגישה ולמשא ומתן שאני מנהל עם נציגי החברה.
מסיבה זאת, אני מעדיף לקבל על החברה עמה אני נפגש דוח פרטי חברה.
דוח פרטי חברה מספק לי פרטים רבים אודות החברה, מיקומה, שנת הקמתה, רשימת דירקטורים,
רשימת בעלי מניות, חלוקת מניות, חובות אגרה, דוחות שנתיים, שינויים בחברה, שינויי סטטוס,
שמות קודמים, הון רשום, מידע משפטי, מידע מהתקשורת הדיגיטלית (במידה וקיים).
מידע זה נותן לי פרספקטיבה על החברה שאני נפגש איתה, כשאני מגיע לפגישה אני מגיע עם מלוא הביטחון מכיוון שאני יודע עם מי אני נפגש, מי עומד מאחוריה, מה עומד מאחוריה, מה ההיסטוריה שלה, מהו ההון שלה ועוד.
לכן, כיום אני מנוי בחברת מודיעין עסקי אשר מספקת לי דוחות פרטי חברה באופן קבוע,
במהלך השבוע אני מקיים לפחות 2 פגישות עם חברות אשר חדשות לי ושאיני נפגשתי איתן בעבר והדוח הזה הוא גלולת הרגעה מבחינתי.
את הדוח כאמור ניתן להזמין מחברת מודיעין עסקי, חשוב שזאת תהיה חברה אשר מתמצא רבות בעולם האינטרנט, כיוון שהמידע מתעדכן לעיתים אונליין, הדוח קל ונגיש להזמנה, הכינו אתכם את ח.פ החברה, שלחו אותו דרך ההזמנה והדוח יגיע אליכם תוך זמן קצר.
הדוח יכול גם לתת מענה כראיה משפטית בבית משפט, כך שאם אתם מתכוונים לתבוע חברה מסוימת, הזמנה של דוח פרטי חברה יכול לתת לכם מידע הכרחי על החברה ולעיתים אפילו מידע משפטי אשר נותן לכם למעשה רקע משפטי על החברה, רקע זה יכול לתת לכם מושג על ההיסטוריה משפטית של החברה.
מומלץ להזמין את הדוח יום מראש לפני פגישה עם חברה, על מנת לקבל את המידע המעודכן ביותר עד לקיום הפגישה, ועל מנת להיערך בהתאם לפגישה ולקרוא את הדוח לעומקו, לרשום בצד נקודות שיכולות להועיל לכם, שאלות שחשוב לכם לשאול והבהרות שהייתם רוצים לקבל מנציגי החברה.
לא מומלץ לקחת את הדוח עצמו לפגישה העסקית מכיוון שתרצו להראות שאתם מכירים את אותה חברה ושלמדתם אותה מספיק טוב.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה